Πρόστιμο στη Meta Platforms επέβαλε την Τρίτη η Νορβηγική Αρχή Προστασίας Δεδομένων για τις στοχευμένες διαφημίσεις που επιλέγονται με βάση τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών στο Facebook και το Instagram.
Από τις 14 Αυγούστου, η Meta καλείται να πληρώνει 1 εκατομμύριο νορβηγικές κορώνες (88.500 ευρώ) την ημέρα, ανακοίνωσε η Datatilsynet.
Η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ προσέφυγε πάντως κατά της απόφασης σε νορβηγικό δικαστήριο μεταδίδει το Reuters. Η εταιρεία ζητά προσωρινή εντολή, αίτημα που θα εξεταστεί στις 22 Αυγούστου.
Η επιβολή του προστίμου αποφασίστηκε μετά την «προσωρινή απαγόρευση του συμπεριφορικού μάρκετινγκ στο Facebook και το Instagram» για τρεις μήνες, απαγόρευση που ανακοινώθηκε από την αρχή δεδομένων στις 14 Ιουλίου, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Τόμπιας Γιουντίν, επικεφαλής του διεθνούς τμήματος της Datatilsynet.
«Διεισδυτική παρακολούθηση»
«Η συμπεριφορική διαφήμιση της Meta περιλαμβάνει διεισδυτική παρακολούθηση των χρηστών της, η οποία έχει αρνητικές συνέπειες στο δικαίωμά τους στην προστασία των δεδομένων και την ελευθερία ενημέρωσης» πρόσθεσε.
Comments