0

Το υβρίδιο καλαμποκιού DKC 6919 και την ποικιλία βαμβακιού Novelia κάτω από το brand DEKALB® λανσάρει για την ερχόμενη καλλιεργητική περίοδο (2023) η Bayer Ελλάς, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τη μεγάλη γκάμα νέων προϊόντων που είναι σε θέση να φέρνει στην αγορά η επένδυση ύψους 2 δις ευρώ, που διεξάγει παγκοσμίως κάθε χρόνο ο διεθνής όμιλος της Bayer AG.

Εικόνα τόσο για τα νέα προϊόντα (υβρίδια και γενετικό υλικό) όσο και τις ψηφιακές λύσεις που φέρνει στην αγορά η Bayer Ελλάς, απαντώντας μάλιστα σε εξατομικευμένες ανάγκες των παραγωγών στην Ελλάδα, δόθηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της Agrotica.

O Marc Aupetitgendre Country Division Head του Τομέα Crop Science της Bayer σε Ιταλία και Ελλάδα.

Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε αναφέρονται τα ακόλουθα: 

Ο Τομέας Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Ελλάς παρουσίασε τις εξελίξεις στα κυριότερα projects καινοτομίας που συμβάλλουν στον μετασχηματισμό της γεωργίας στη χώρα μας, σε εκδήλωση που πραγματοποίησε στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 22 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Agrotica. Αυτές οι σημαντικές εξελίξεις, που περιλαμβάνουν νέα υβρίδια και ποικιλίες σπόρωννέα προϊόντα φυτοπροστασίας συνθετικής ή βιολογικής προέλευσης, αλλά και νέα ψηφιακά εργαλεία αναμένεται να τροφοδοτήσουν τόσο τη μεσοπρόθεσμη όσο και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας, καθώς και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους παραγωγούς. Οι νέες λύσεις της εταιρείας, που για το 2023 περιλαμβάνουν το  υβρίδιο καλαμποκιού DKC 6919 και την ποικιλία βαμβακιού Novelia κάτω από το brand DEKALB®, δίνοντας έμφαση στην απόδοση και στην ποιότητα παραγωγής,  έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν τους αγρότες στην κάλυψη της αυξανόμενης παγκόσμιας ζήτησης για τρόφιμα, ζωοτροφές, φυτικές ίνες και καύσιμα, στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων τους στην Ευρωπαϊκή αγορά και παράλληλα να προάγουν τη χρήση βιώσιμων πρακτικών και καινοτόμων τεχνολογιών  που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των αποτελεσμάτων της κλιματικής αλλαγής.

Ο Fabrice Houdebert, ΕΜΕΑ Regional Marketing Head για την Bayer AG.

Όπως ανέφερε ο κος Fabrice Houdebert, ΕΜΕΑ Regional Marketing Head για την Bayer AG, στην ομιλία του, η Bayer ως ηγέτης στην αγορά της γεωργίας, επενδύει σθεναρά στην ανακάλυψη και ανάπτυξη λύσεων που θα υποστηρίξουν το σύγχρονο παραγωγό να ανταποκριθεί βέλτιστα στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, προσιτής σε τιμή τροφής, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει ταχύτατα. «Σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε σήμερα αυτό που θα καλύπτει τις μελλοντικές ανάγκες του παραγωγού», τόνισε. Για τον λόγο αυτόν, η εταιρεία επενδύει παγκοσμίως 2 δις Ευρώ σε Έρευνα και Ανάπτυξη, επένδυση που φέρνει την εταιρεία στην πρώτη θέση των επενδύσεων έρευνας των εταιρειών στον χώρο της γεωργίας. «Το πρόγραμμά μας στην Έρευνα και Ανάπτυξη αντικατοπτρίζει την αφοσίωση των παγκόσμιας κλάσης επιστημόνων μας και την υψηλή αξία των τεχνολογιών αιχμής για την προώθηση βιώσιμων και ολοκληρωμένων λύσεων, με επίκεντρο τους παραγωγούς και τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Μέσα από την επένδυση στην Έρευνα και Ανάπτυξη, που είναι μακράν η υψηλότερη στον κλάδο, η Bayer έχει ισχυρή δέσμευση να μεταμορφώσει τον κλάδο και να μεγιστοποιήσει την αξία που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της», συμπλήρωσε. 

Για τα υβρίδια σπόρων και το γενετικό υλικό σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων ως θεμέλια στην ολοκληρωμένη διαχείριση των εξατομικευμένων αναγκών των παραγωγών στη χώρα μας, μίλησε ο κος Marc Aupetitgendre Country Division Head του Τομέα Crop Science της Bayer σε Ιταλία και Ελλάδα. «Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις στον παραγωγό της Ελλάδας, που προορίζονται να καλύψουν τις ατομικές τους ανάγκες, αυτό, δε θα ήταν εφικτό χωρίς τους σπόρους υψηλής αξίας, ιδιαίτερα για τις εκτατικές καλλιέργειες του καλαμποκιού και του βαμβακιού, που είναι σημαντικές για τη χώρα. Σπόροι νέας τεχνολογίας, μαζί με γενετικό υλικό,  έρχονται να συμπληρώσουν το χαρτοφυλάκιο της Bayer Ελλάς, στις καλλιέργειες αυτές, ενδυναμώνοντας τους παραγωγούς, αλλά και την οικονομία, αφού η Ελλάδα είναι η 1η χώρα παραγωγής βαμβακιού στην ΕΕ, με εξαγωγικό προσανατολισμό» ανέφερε. 

Ο κος Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead του Τομέα Crop Science για Ελλάδα και Κύπρο, μίλησε για την αξία μίας ολιστικής προσέγγισης και υποστήριξης του παραγωγού, μέσω της ανάπτυξης ισχυρής σχέσης με τα δίκτυα διανομής βασισμένη στην υπευθυνότητα και εμπιστοσύνη, έχοντας σαν αιχμή το προσωπικό της εταιρίας. «Στην Bayer Ελλάς, ενισχύουμε συνεχώς το ανθρώπινο δυναμικό του Τομέα Crop Science, ώστε να μπορούμε να βρεθούμε στο πλευρό των παραγωγών σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Οι υψηλά κατηρτισμένοι τεχνικοί σύμβουλοι της εταιρείας μας, υποστηρίζουν τον Έλληνα παραγωγό  στην επιλογή του κατάλληλου σπόρου, στην ορθή εφαρμογή της κατάλληλης φυτοπροστασίας και στη χρήση πρωτοποριακών ψηφιακών εργαλείων, ώστε να αυξάνεται η απόδοση της σοδειάς, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα του προϊόντος αλλά και μειώνοντας τις επιδράσεις της γεωργίας στο κλίμα» τόνισε. Και συμπλήρωσε χρησιμοποιώντας ως βάση το τρίπτυχο Καινοτομία-Συνεργασία-Επιτυχία, «Δε σταματούμε εδώ. Μέσα από εξελιγμένα μοντέλα συνεργασίας και πρωτοβουλίες όπως το Food Chain Partnership, συμμετέχουμε στην επίτευξη ενός βιώσιμου συστήματος τροφίμων, φροντίζοντας ταυτόχρονα να παραμείνει ο Έλληνας παραγωγός ανταγωνιστικός στην Ευρωπαϊκή αγορά και στη γεωργία που μετασχηματίζεται».

πηγή: agronews

You may also like

Comments

Leave a reply