Η ρωσική startup εταιρία ονόματι StartRocket, σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί έναν από τους ελάχιστους χώρους που έχουν απομείνει να κοιτάμε χωρίς να βλέπουμε διαφημίσεις, τον νυχτερινό ουρανό.
Όπως παρουσιάστηκε μέσα σε από ένα concept βίντεο, χρησιμοποιώντας παρεμφερή λογότυπα, μεγάλες εταιρίες όπως η Coca Cola ή τα McDonald’s θα μπορούσαν να προβάλλονται στο μοναδικό σημείο που είναι εμφανές από μία ολόκληρη πόλη, ταυτόχρονα.
Στόχος της εταιρείας είναι να αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις το 2021, ξεκινώντας το 2020 να στέλνει δορυφόρους σε ύψος περίπου 500 χιλιομέτρων στην ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με τα τωρινά σχέδια θα προβάλλονται 3-4 διαφημίσεις κάθε μέρα για 6 λεπτά η κάθε μία, ενώ σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, οι κυβερνήσεις θα μπορούν να στέλνουν ειδοποιήσεις στον πληθυσμό με αυτό το σύστημα.
Παρόλο που τεχνολογικά το όλο εγχείρημα είναι απόλυτα εφικτό, είναι πολύ πιθανό οι αντιδράσεις που θα προκύψουν κυρίως για τα δικαιώματα χρήσης, τις επιπτώσεις στην αστρονομία και την ασφάλεια της αεροναυτιλίας, να ανακόψουν τα σχέδια εμπορευματοποίησης του νυχτερινού ουρανού. Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο αν ισχύει το Δίκαιο του Διαστήματος, ωστόσο είναι σίγουρο πως παρόμοιες περιπτώσεις θα μας απασχολούν όλο και περισσότερο στο μέλλον.
Πηγή : rewired
Comments