0

Με μία ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook , ο κ. Βασίλης Γεώργαρης δείχνει ανάγλυφα την κινητικότητα στην αρχή της εορταστικής περιόδου, στην αγορά της Κορίνθου. Άραγε τι θα είναι αυτό που θα μπορέσει να αναστρέψει το υποτονικό κλίμα στην αγορά, έτσι ώστε ο εμπορικός κόσμος της Κορίνθου να μη “χάσει” αυτή την εορταστική περίοδο; Τι θα μπορούσε να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό μέσα στις επόμενες κιόλας ημέρες; Διότι όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι έμποροι της Κορίνθου, η περίοδος μετά τις εορτές, ανέκαθεν χαρακτηρίζεται “δύσκολη” και επίπονη για τις υποχρεώσεις τους. Βέβαια η υποτονική κίνηση που παρουσιάζεται στην εορταστική περίοδο, δεν αφορά δυστυχώς μόνο την τοπική αγορά της Κορίνθου, το φαινόμενο είναι έντονο στις περισσότερες αγορές της χώρας, σε αντίθεση με τα πολυκαταστήματα(mall) όπου δείχνουν αύξηση σε όλους τους δείκτες τους (επισκεψιμότητα, τζίρο, κερδοφορία). Πλέον είναι ξεκάθαρο ότι οι καταναλωτές, αναζητούν αγορές με τέτοιο σύνολο παρεχόμενων υπηρεσιών έτσι ώστε η απλή “βόλτα για ψώνια” να μετατρέπεται σε ψυχαγωγική διασκέδαση. Ίσως φαντάζει ως ευκαιρία η ένταξη της αγοράς της Κορίνθου στη δράση “Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου”, ίσως αυτές οι αγορές να έχουν μέλλον στο πλαίσιο του ανταγωνισμού μεταξύ όμορων αγορών, ίσως  και να είναι μονόδρομος. Σίγουρο είναι, παρά τις επίμονες προσπάθειες του εμπορικού συλλόγου, ότι χρειάζονται περισσότερες παρεμβάσεις από το σύνολο των αρμοδίων, με στόχο την ανάδειξη και την αύξηση  της επισκεψιμότητας της τοπικής αγοράς. Ευχόμαστε οι επόμενες μέρες να έχουν πραγματικά εορταστικό χαρακτήρα για τον εμπορικό κόσμο της Κορίνθου, έτσι ώστε τα χαμόγελα να επιστρέψουν και η επόμενη ανάρτηση του προέδρου του εμπορικού συλλόγου, να  χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία και ‘ζωντάνια’, όπως ταιριάζει στο πνεύμα των ημερών, καλές δουλείες και χρόνια πολλά.

 

You may also like

Comments

Leave a reply