MyMarket: το “ατυχές περιστατικό” Πρόκλησης, Χυδαιότητας και Ρουφιανιάς

Share:

Στην πρωτοφανή τοποθέτηση, η Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων  δεν “επιβάλλει” απλώς στους εργαζόμενους να χαμογελούν, αλλά τους αναλύει και τους λόγους για τους οποίους η ίδια θεωρεί ότι θα πρέπει να είναι μόνιμα με… το χαμόγελο στα χείλη: Μεταξύ αυτών, σύμφωνα πάντα με την ίδια, είναι το γεγονός ότι απλώς και μόνο έχουν δουλειά και ότι πληρώνονται γι αυτήν – ακόμη κι αν παίρνουν μόνο 300 ευρώ – και μάλιστα στην ώρα τους, όπως επισημαίνει!

Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί δε το γεγονός ότι στο τέλος τους προειδοποιεί για έναν “μυστικό επισκέπτη” που θα… αξιολογήσει πόσο “αληθινή” είναι η χαρά του προσωπικού.


Ολόκληρο το κείμενο της διευθύντριας:

«Καλησπέρα σας,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.

– Επειδή έχετε δουλειά

– Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).

– Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.

– Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.

– Επειδή πληρώνεστε για αυτό

– Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.

– Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.

-Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.

Ευχαριστώ

Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων»

Η διευθύντρια στην αλυσίδας σούπερ μάρκετ MyMarket, με αυτό το έγγραφο, γραμμένο σε άκρως ειρωνικούς τόνους, το οποίο ωστόσο δημοσιοποιήθηκε, έγινε viral και προκάλεσε αλγεινές εντυπώσεις, εν τέλει γύρισε μπούμερανγκ προς την εταιρεία που με τη σειρά της και λόγω των μεγάλων διαστάσεων που έλαβε το έγγραφο την ανάγκασαν να παραδεχθεί την ύπαρξή του, τονίζοντας ωστόσο ότι πρόκειται για “ατυχές περιστατικό” που οφείλεται σε πρωτοβουλία της συγκεκριμένης υπαλλήλου.

Χαρακτηριστικά, η εταιρεία αναφέρει:

«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό”.

 

Share:

Leave a reply