Η “νέα πραγματικότητα” αναδεικνύει το ψηφιακό μάρκετινγκ ως αναγκαίο «εργαλείο» για να υπάρξει κανονικότητα.

Share:

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ή αλλιώς digital marketing, είναι η διαφήμιση μέσω ενός διαδραστικού μέσου επικοινωνίας, με προτεραιότητα στη χρήση του διαδικτύου. Είναι μια μορφή μάρκετινγκ που βασίζεται στη χρήση ψηφιακών μέσων για την ανάπτυξη άμεσης, προσωπικής και διαδραστικής επικοινωνίας που προκαλεί την αντίδραση του αποδέκτη. Κατά βάση χρησιμοποιεί το διαδίκτυο , την κινητή τηλεφωνία και την ψηφιακή τηλεόραση. Κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να εντάξει στον σχεδιασμό και στο περιεχόμενό της το digital marketing, εάν θέλει όχι μόνο να είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών στο παρόν, αλλά και στο μέλλον. Το digital marketing είναι πλέον εξίσου σημαντικό με την ουσία και τον σκοπό της επιχείρησης, καθώς χωρίς αυτό η οποιαδήποτε επιχείρηση είναι εν πολλοίς «καταδικασμένη» σε αυτοαναφορικότητα και τελικά σε αδιέξοδο. Πολύ απλά, ποιος είναι ο στόχος μιας επιχείρησης, αν δεν μπορεί να απευθυνθεί στην αγορά;

Η εγχώρια και παγκόσμια αγορά χρειάζονται πάντα εναλλακτικές λύσεις προώθησης για καλύτερη στόχευση και μεγιστοποίηση των πωλήσεων. Η online διαφήμιση δίνει λύσεις, μετρήσιμα αποτελέσματα και είναι πλέον από τις πολυπόθητες και αναγκαίες πρακτικές των εταιρειών. Η πρόοδος της ψηφιακής τεχνολογίας έχει τροποποιήσει το τοπίο του marketing και της διαφήμισης δραματικά. Η αύξηση των ψηφιακών μέσων δίνει στις επιχειρήσεις ένα ευρύ νέο σύνολο εργαλείων και τεχνικών για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πρωτοφανή βαθμό!

Γιατί αυτό ακριβώς κάνει το digital marketing: Φέρνει την επιχείρηση στην αγορά, στους καταναλωτές, στους πελάτες της, με τον πιο σύγχρονο τρόπο, καθώς αξιοποιεί όλα τα εργαλεία που η τεχνολογία, στην πιο ανεπτυγμένη της μορφή, θέτει στη διάθεση της επικοινωνίας. Το digital marketing  αποτελεί το πιο σημαντικό «όπλο» στη φαρέτρα κάθε επιχειρηματία που θέλει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Είναι το σημαντικότερο «όπλο» γιατί δίνει στην επιχείρηση δυνατότητες και ευκαιρίες, που σε διαφορετική περίπτωση κάποιος θα τις θεωρούσε αδιανόητες και όχι απλά αδύνατες. Καταρχήν γιατί αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες που δίνει η χρήση των κοινωνικών δικτύων για αύξηση των πωλήσεων, μέσω της αναγνωρισιμότητας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Με την χρήση περιεχομένου, το digital marketing αξιοποιεί αυτό που ονομάζεται Content Marketing, ώστε να επικοινωνηθεί το συγκεκριμένο μήνυμα που επιθυμεί η επιχείρηση. Ακολούθως, μέσω του digital marketing αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες που δίνουν οι μηχανές αναζήτησης, αλλά και πιο εξειδικευμένα εργαλεία που σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας -αρκεί να γνωρίζουμε να τα χρησιμοποιήσουμε.
Share:

Leave a reply